جلسه سرنوشت ساز باشگاه استقلال برگزار می‌شود | جزئیات جدید از جدایی شاکی خطیر از استقلال

برخی شایعات حکایت از آن دارد که شاید علیرضا خانی در پایان نشست مذکور از هیئت مدیره استقلال جدا شود، اما عده‌ای معتقدند نه تنها چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد، بلکه خانی می‌ماند و بر تعداد اعضای هیئت مدیره نیز افزوده خواهد شد.
جلسه سرنوشت ساز باشگاه استقلال برگزار می‌شود | جزئیات جدید از جدایی شاکی خطیر از استقلال
کد خبر : ۵۳۲۴۵

بعد از اینکه کار علیرضا خانی و علی خطیر رسماً به تقابل با یکدیگر در رسانه‌ها کشیده شد و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با صراحت اعلام کرد امضای او توسط خطیر و فرشید سمیعی جعل شده است، کاملاً مشخص بود که خطیر و خانی به سختی می‌توانند با یکدیگر کنار بیایند و به احتمال فراوان وزارت ورزش ترتیبی اتخاذ خواهد کرد تا فقط یکی از آن‌ها در جمع مدیران ارشد باشگاه استقلال باقی بمانند.

در همین خصوص شنیدیم قرار است صبح شنبه شانزدهم دی ماه جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال برگزار شود و در خلال آن ضمن بررسی وضعیت مالی باشگاه برای نیم فصل دوم و همچنین بحث احداث استادیوم اختصاصی استقلال، پیرامون چیدمان مدیریتی باشگاه نیز تصمیم گیری شود. برخی شایعات حکایت از آن دارد که شاید علیرضا خانی در پایان نشست مذکور از هیئت مدیره استقلال جدا شود، اما عده‌ای معتقدند نه تنها چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد، بلکه خانی می‌ماند و بر تعداد اعضای هیئت مدیره نیز افزوده خواهد شد. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم در این نشست چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. البته نکته اصلی اینجاست که جلسه مذکور اساساً برگزار شود و در دقیقه ۹۰ لغو نشود!

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر